|
Post by Crepusculum Quondam on Feb 27, 2012 22:45:45 GMT 2
Hej, går i dom flesta falll under Mikael Kjellberg men kallas också kärvänligt för dvärgen. En av de få i föreningen som i nuläget härstammar ifrån öster om Bromölla. Sitter med som suppleant i styrelsen (om inte mitt minne sviker helt ) Är en smått förvirrad hårdrockare som gör vad han kan för att lära upp nästa generations figurspelare med konstant indoktrinering av mina egna barn som mitt bidrag till detta. Figurerar mest i Olofströms trakten när jag inte plockar med mig mina ragtag armeer ner till Bromölla. Meckar mest med hobby delen för figurspel nere i min källare där jag efter många om och men har lyckats ordna till en trevlig liten hörna för mitt målande och byggande. Spelar figurspel först och främst även om det blir lite tid vid PC spel när inte jobbet eller pluggandet kommer i vägen. Figurspel som jag mer eller mindre grottar ner fingrar och tankeverksamhet i är: WHFB: Skaven, 1600 pts - Aktiv (Ej helt färdigmålad) Vampire Counts, Under uppbyggnad WH40K: Guardians of the Covenant (Dark Angels), - AktivDark Eldars, Under uppbyggnad Gorkamorka: Håller på och sätter ihop lite delar här och där Mordheim: Skaven Favoriter i 1 och 0 världen är framför allt Mass Effect!!!
|
|
|
Post by coca on Feb 27, 2012 22:52:39 GMT 2
Antagligen den mest utförliga presentationen någonsin hehe
|
|
|
Post by Crepusculum Quondam on Feb 27, 2012 22:53:24 GMT 2
Det kommer, har lite problem med foto biten och tänkte börja där!
|
|
|
Post by Gerdin on Feb 28, 2012 11:52:56 GMT 2
Ähhh, lyssna inte på Coca, det är det första man lär sig i föreningen. Fast iofs, nu när du skrivit en så utförlig presentation på riktigt så får han ju bita i det sura äpplet.
|
|
|
Post by coca on Feb 28, 2012 18:20:57 GMT 2
Ja jag skäms nu Micke hehe Vill du va me o spela Mass Effect rollspelet?
|
|
|
Post by Crepusculum Quondam on Feb 28, 2012 18:27:22 GMT 2
Tankarna har funnits där helt klart coca, dock så är tidsbrist lite av en issue för mig men jag ska helt klart kolla upp möjligheterna att vara med!
|
|
|
Post by coca on Feb 28, 2012 20:17:46 GMT 2
ok... gör gärna så!
|
|