|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Sept 16, 2011 16:45:28 GMT 2
Vi har fått möjlighet att välja vilken gåva som vi får i spelpaketet. Vi vill gärna höra medlemmarnas synpunkter på om det är något särskilt som ni tycker verkar intressant. Vallistan ser ut så här:
Brädspel: Alexander the Great Alexandros Anno 1513 Atlanteoon Battlestations Bysantinum Carolus Magnus Friedrich Gloria Mundi Heart of Africa In the shadow of the emperor Leonardo Da Vinci Liberte Lord of the Rings Loius XIV Lunar Rails Manilla Masons Naval Battles Nero Oltre Mare Parthenon pünkt San Marco Taboo The Prince Waterloo Winner Circle
Rollspel: Bortom: Lögnens slöja Leka med elden Spelledarskärm
|
|
|
Post by Gerdin on Sept 16, 2011 17:19:46 GMT 2
Jag uppskattar att ni vill höra folks tankar om saken, det är stiligt gjort. Själv lägger jag ner min röst, ni har mitt fulla stöd i vad ni än väljer. Det är Ni (Bo, Nyberg, Joppe) som tagit på er ansvaret, då tycker jag inte det är mer än rätt att ni väljer. Det är min högst personliga uppfattning, och jag uppmanar alla som tycker annorlunda till att föra fram sin åsikt. Man kan ju förresten också ha kunskap om att något spel är roligt/tråkigt/bra/dåligt, då kan det ju vara bra att föra fram också. själv känner jag inte till något av dem.
|
|
|
Post by Amadeus on Sept 17, 2011 10:50:32 GMT 2
Bortom har jag varit intresserad av ett tag. Är inte så mycket för brädspel. Är spelledarskärmen till Bortom den också?
|
|
|
Post by Gerdin on Sept 17, 2011 14:40:34 GMT 2
Skrattade åt "spelledarskärm"... det känns rätt... intetsägande.
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Sept 17, 2011 14:43:22 GMT 2
Skrattade åt "spelledarskärm"... det känns rätt... intetsägande. Indeed för att svara på Amadeus fråga så vet vi inte vad sl-skärmen är till för spel. Det står bara Spelledarskärm. GJ Sverok
|
|
|
Post by coca on Sept 17, 2011 16:44:56 GMT 2
Välj ni som är ansvariga tycker jag...
|
|
|
Post by Amadeus on Sept 17, 2011 20:19:17 GMT 2
Kanske är en blank spelledarskärm som man själv kan modda?
|
|
|
Post by Gerdin on Sept 17, 2011 22:09:25 GMT 2
Hahaha... får en pappskiva med 4 my little pony-stickers och en glitterpenna. ^^
|
|
|
Post by coca on Sept 17, 2011 23:08:19 GMT 2
Hahaha... får en pappskiva med 4 my little pony-stickers och en glitterpenna. ^^ Då röstar jag för SL skärmen
|
|
|
Post by Amadeus on Sept 17, 2011 23:28:41 GMT 2
My Little Pony: The Role Playing Game.
|
|