|
Post by deadlyclaris on Aug 28, 2011 22:57:16 GMT 2
Hej hej Ny här på forumet och det här är min första tråd Blev tipsad av amadeus att jag kunde bli medlem för här fans folk som spelade 40K ;D Är själv stor 40K nörd från kristianstad, men vår spelförening dog så nu har jag ingenstans att spela så nu skulle det va kul att börja spela mer, har spelat lite men är inte någon elit på 40K målar dok en massa , och knarkar allt fluff så ja suger på att skriva om mig själv så fråga istället svarar på nästan allt
|
|
|
Post by Gerdin on Aug 29, 2011 12:08:29 GMT 2
Man får inte knarka i lokalen, men annars är du välkommen. Nä men skämt åsido... Det brukar anordnas "halv-officiella" målardagar här under kategorin "Aktivitetsschema" > "Målardag!". Ett tips är att du sticker ner en av de dagarna och ser vad det är för töffar där nere. Välkommen ner! /Mathias (Ordförande)
|
|
|
Post by deadlyclaris on Aug 29, 2011 12:17:23 GMT 2
Man får inte knarka i lokalen, men annars är du välkommen. Nä men skämt åsido... Det brukar anordnas "halv-officiella" målardagar här under kategorin "Aktivitetsschema" > "Målardag!". Ett tips är att du sticker ner en av de dagarna och ser vad det är för töffar där nere. Välkommen ner! /Mathias (Ordförande) d**n it men jo få väl kolla upp det , när spelar ni då?
|
|
|
Post by coca on Aug 29, 2011 12:51:37 GMT 2
Har nog inte spelats på ett tag nu, utan det är målning och terrängkonstruktion som står på schemat just nu. Glo runt på forumet (i 40k trådarna) så blir du snabbast informerad om hur läget ser ut med spel
|
|
|
Post by deadlyclaris on Aug 29, 2011 17:58:21 GMT 2
Har nog inte spelats på ett tag nu, utan det är målning och terrängkonstruktion som står på schemat just nu. Glo runt på forumet (i 40k trådarna) så blir du snabbast informerad om hur läget ser ut med spel Men det låter nice ju målat en hel del själv så kan lite, ger gärna tips om någon vill ha kolla i mitt coolmini galleri om ni vill www.coolminiornot.com/artist/Vanilla+vincent/orderby/Descending
|
|
|
Post by Gerdin on Aug 29, 2011 18:10:37 GMT 2
Du kan säkert lura nån till en match eller två om du vill.
|
|
|
Post by Brother Wolf on Aug 29, 2011 21:44:08 GMT 2
u got some skillz my friend! coola minis måste ja säga, gillade Sanguinary priest och tyranid Carnifex väldigt mkt måste ja säga! =D
|
|
|
Post by deadlyclaris on Aug 29, 2011 23:21:21 GMT 2
u got some skillz my friend! coola minis måste ja säga, gillade Sanguinary priest och tyranid Carnifex väldigt mkt måste ja säga! =D Tackar så mycket för det ;D kan slänga in att jag målar commissions med om någon skulle vilja ha något uppmålat så säg till (ja lite smyg reklam så där
|
|
|
Post by misantropen on Aug 30, 2011 20:11:13 GMT 2
Tja! Det är jag och otto som helt aktivt håller igång med terräng och målande av figurer. Vi ska dra ner till lokalen imorgon runt 16 snåret om du vill kolla in lokalen och vår figurlekverkstad.
|
|