nyberg
Junior Member
|
Post by nyberg on May 13, 2011 11:19:32 GMT 2
Hej! Jag är en jordnära blond kille på 26 jordsnurr som gillar långa strandpromenader och romantiska middagar med levande ljus Jag var i er lokal igår, träffade trevligt folk och såg skysst terräng och tänkte bli medlem. Jag spelar massa olika spel och är oftast öppen för nya förslag. I figurspelsväg spelar jag Blood Bowl (Wood samt High -elves), Mordheim (Reiklander samt Dwarfs), Flames of War (3000p+ Ryssar, samt 1750p Tyskar), 40k (2000p+ Necrons samt WIP Space Marines), Warhammer (WIP Demoner). När det kommer till rollspel kan jag tänka mig det mesta. Men är stort fan Drakar och Demoner -91 samt Eon och Neotech. Väl Mött Andreas Nyberg
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on May 13, 2011 11:28:51 GMT 2
Väl mött! Jag hoppas att utbudet vi har är till belåtenhet också roligt med en Flames of Waaagh! spelare till då Öhman känts sig lite ensam på den fronten. Nu spelar jag inte detta spel, men det uppskattas för att öka variationen inom figurspelandet för lokalen.
|
|
|
Post by Gerdin on May 13, 2011 11:42:47 GMT 2
Kul o träffa dig igår, Nyberg!
|
|
|
Post by coca on May 13, 2011 13:46:15 GMT 2
Du är välkommen att va spela de rollspel jag är SL för iaf; Mutant: Undergångens arvtagareDrakar & Demoner: Trudvangoch vill du va me på något av dom är det bara att tjoa
|
|