|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Feb 2, 2011 13:39:21 GMT 2
Tänkte försöka samla ihop alla planerade aktiviteter till ett och samma, istället för bara rollspelsschema. Anledningen är att bara behöva gå till en och samma diskussionsbord för att se aktiviteter för både rollspel, Warhammer och övrigt.
Nuvarande är bara uppsatt som en demo/prototyp och eventuellt kanske diskuteras nu på årsmötet. Låter detta som en bra ide så flyttar jag över alla relevanta uppläggningar från Rollspelsschemat till Aktivitetsschemat och låser den föregående nämnda. Gillas icke detta så tar jag bara bort Aktivitetsschemat och låter det vara som det varit.
|
|
|
Post by coca on Feb 2, 2011 15:02:33 GMT 2
Kan vara en bra idé tycker jag
|
|
|
Post by Gerdin on Feb 2, 2011 16:00:04 GMT 2
Man kan se det som ett bokningsschema av lokalen OCH en informationstråd om vad som händer när, så jag tycker det är helt suveränt. All aktivitetsinfo i en kanal = win.
|
|
|
Post by otto on Feb 3, 2011 12:32:19 GMT 2
Mjo vore fint med en överskådligtråd så man kan se om och när lokalen används...man vill ju inte dra ner massa målargrejor bara för att upptäcka ett gäng fluktande i soffan!
|
|
|
Post by Gerdin on Feb 3, 2011 12:57:25 GMT 2
Otto: Förra årsmötet hade jag en tanke på att bara ha ett spelbord uppe i "40k-rummet", och att vi skulle få in soffa och bord för målning där också, och blir vi så många medlemmar att krockar blir ett problem där nere, så är det fortfarande en lösning. Det som krävs då är att man flyttar målar-möblerna när man ska spela så man får plats runt spelbordet och vice versa.
Inget som behövs idag, men möjligheten finns vid behov, så man både kan rollspela och måla samtidigt.
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Feb 3, 2011 16:40:51 GMT 2
Då vart det klubbat, alla aktiviteter och all tillgänglighet skrivs nu på denna sidan.
Det har även bestämts att jag är Forumhitler här ;D
|
|