|
Post by Gerdin on May 20, 2010 2:25:39 GMT 2
11 timmar senare kommer jag hem, fortfarande pigg och jäkligt nöjd med kvällen. Förbaskat bra spelat av alla, och en hel del goda skratt dessutom. Stort tack till alla inblandade! ;D Nu har jag en liten fråga till er spelare. In the very beginning, när det var jag, Teddy, Rickie, Baff och Johan som spelade ett par gånger, så spelade jag nittiotalsmusik för att få lite retrokänsla för spelarna och en go och semiseriös stämning, men jag har avstått från att göra det nu, eftersom jag vet att exempelvis Johannes tänker sig wastelands mer som fallout, där det är 40-50-talskultur som gäller. Därför frågar jag er nu: Ska vi köra med musik? Ja eller nej? Om ja: vilken typ av musik vill ni prova med? Inga förslag är dåliga förslag, och man kan prova mer än en sort om flera förslag dyker upp. Eller så kör vi utan musik, som vi gjort de två senaste gångerna. Alla svar mottages tacksamt! Återigen - tack för i eftermiddag/kväll/natt! /Le SL
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on May 20, 2010 15:48:05 GMT 2
Vad du använder för musik är inte så hemskt viktigt för min del, men att ha nån musik i bakgrunden är alltid trevligt. Hade jag spellett hade jag nog haft igång soundtracks från Fallout, Mad Max och liknande. Edit: roligt som fan sist btw, även utan musik
|
|
|
Post by pau on May 20, 2010 18:02:41 GMT 2
jag saknade inte musiken men håller med johannes om att det är lite trevligt tyvärr har jag inga bra förslag men det mesta förutom death metal och Brittan skulle nog funka för mig p.s. sjukt kul spel igår ;D
|
|
|
Post by Gerdin on May 23, 2010 14:02:29 GMT 2
Haha, Britney är ju samma kille som Mad Max, så det hade passat ypperligt. Får se hur det blir imorgon då. ^^
|
|
|
Post by Necrontyrian on May 23, 2010 16:58:40 GMT 2
Eftersom jag inte har varit med på någon spelning än, så har jag inte en aning om man ska ha musik eller inte. Samt vilken typ av musik. I vanliga fall så, är iaf jag, väldigt beroende av det. Höjer känslan som fan! (om det är rätt val av musik)
|
|
|
Post by pau on May 23, 2010 19:44:09 GMT 2
men då tycker jag vi spikar Britney
|
|
|
Post by Gerdin on May 23, 2010 19:51:33 GMT 2
vi får se om jag kommer ihåg det, jag har glömt massa annat förr, så det är inte alls säkert att det blir nåt alls.
|
|