|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Oct 13, 2009 22:16:01 GMT 2
Efter vad som hänt och vad ni har fått veta, tänkte jag höra vad era nästkommande planer riktar sig mot för era karaktärer? Så jag kan arbeta utefter det till nästa gång.
Peace
|
|
|
Post by Gerdin on Oct 16, 2009 3:12:37 GMT 2
du menar ifall vi ska stanna eller dra åt h-e?
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Oct 16, 2009 11:42:58 GMT 2
Nåt sånt fast lite specifikt:
-Återvända till Daggerfall?
-Återta Whitefort?
-Resa till Wrothgarian Mountains?
-Resa till Wayrest och arbeta för dem?
-Rädda de övriga strandsatta medlemmerna (Ironfjord, Krom-Bat, Roscoe, Ziminiar) ?
-Stanna och partaja i Sentinel de Janeiro?
-Utforska öknen i Sentinel?
-Resa till Sunkeep, Dragon's Grove etc?
-Något helt annat, typ öppna en bordell?
-Leta upp Medora Direnni, ifall hon fortfarande lever?
-Hjälpa Gaidin Lhotun att hitta sin försvunne bror?
Valet är fritt, och kom ihåg att teleporteringsresor mellan de stora städerna endast kostar ynka 50 spänn (eller 50 i ritualkomponenter). Ett högt pris för gemene man,, men en spottstyver för högt uppsatta personer och äventyrare.
|
|
|
Post by Necrontyrian on Oct 16, 2009 12:36:43 GMT 2
Tänk på att min karaktär lämnade gruppen direkt efter jag s l u t a d e spela. Ziminiar ville inte resa med gruppen alls, pga en paladins närvaro samt den löjliga dvärgen.
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Oct 16, 2009 13:22:38 GMT 2
Tyvärr, så som situationen var senast innan du avlutade så var Ziminiar tillsammans med de andra på ön (dock i SLP-läge), så som jag förklarade det. En massa gnoller har jagat runt på alla personer, samt att ni har konstant gått vilse i den övernaturliga dimman och de periodiska tidsrevorna. Efter att han blivit räddad kommer han att lämna gruppen.
Aja, minor details. On with the real discussion.
|
|
|
Post by pau on Oct 17, 2009 14:08:33 GMT 2
haha, "konstant gått vilse", vi är verkligen värdelösa jag är nog lite nyfiken på vad som hände knugen/medora men mest lutar det nog åt att starta en egen bordell ;D alla förslagen låter spännande!
|
|
|
Post by Gerdin on Oct 18, 2009 11:37:15 GMT 2
-Resa till Wayrest och arbeta för dem? <-- är det något jag missat, sen innan jag var med i gruppen? -Resa till Wrothgarian Mountains? och/eller leta upp Medora Direnni, ifall hon fortfarande lever? <---låter som det mest lockande alternativet för Jonah. -Hjälpa Gaidin Lhotun att hitta sin försvunne bror? <-- det där minns jag inte ens. Valet är fritt, och kom ihåg att teleporteringsresor mellan de stora städerna endast kostar ynka 50 spänn (eller 50 i ritualkomponenter). Ett högt pris för gemene man,, men en spottstyver för högt uppsatta personer och äventyrare. <-- this i did not know.
|
|
|
Post by pau on Oct 18, 2009 11:58:46 GMT 2
hahaha! jag håller med mattias; jag är fattig som en lus
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Oct 18, 2009 12:14:50 GMT 2
-Teleportering: Allt står beskrivet i ritualkapitlet.
-Wayrest är nånting ganska långt tillbaka ja. Det handlade om ett olämnat brev till Daggerfalls rojalitet.
-Lhotuns bror finns det väl inga indicier på att hitta, mer än att göra en god gärning och bli glada kompisar med Lhotun.
-Paulina: Sentinel erbjuder dig 8000 guld för det upphittade svärdet eftersom det har symboliskt värde för dem. Om du vill dela det med övriga medlemmar bestämmer du själv.
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Oct 19, 2009 10:17:37 GMT 2
Glömde också
-Återvända till Cliff med jordproverna
|
|
|
Post by pau on Oct 19, 2009 18:54:47 GMT 2
fan va nice! det visste jag inte hehehe... får tänka på saken, om jag även har valet att behålla svärdet alltså, är lite sugen på det också
|
|
|
Post by Gerdin on Oct 19, 2009 23:58:55 GMT 2
Klart att Cliff Richards ska ha sina jordprov, men jag tänkte mest att det kan man ta "på vägen"
|
|
|
Post by Gerdin on Nov 5, 2009 22:00:20 GMT 2
jag tycker vi cyklar hem till cliff, lämnar jordproven. Kollar knugagraven o sen drar vi till Ella Drin - Trollkvinna och hovslyna.
|
|
|
Post by pau on Nov 7, 2009 10:59:40 GMT 2
låter som en plan
|
|
|
Post by Necrontyrian on Feb 19, 2010 5:31:34 GMT 2
Har 4.0 dött helt och hållet?
|
|