|
Post by Gerdin on May 13, 2010 13:35:16 GMT 2
Ja, det vad gött! Och jag håller med om Cocbert också, kändes absolut inte som hans första karaktär i "vårt gäng". Toppskott! Hoppas bara inget går åt heeeelvotta nu när vi är på målrakan, så att säga. Jäkligt skoj, everybody! Tack som fankeluren för igår!
|
|
|
Post by coca on May 14, 2010 8:40:49 GMT 2
Ja det va skitskoj.. fortsätter det såhär så går jag gärna med i föreningen Får se hur det blir nästa gång angående om det går åt pipsvängen.. moahahaha
|
|
|
Post by Gerdin on May 14, 2010 12:02:12 GMT 2
Jag skjuter!
|
|
|
Post by Brother Wolf on May 14, 2010 15:45:22 GMT 2
du träffade claes, han dog
|
|
|
Post by Gerdin on Aug 5, 2010 1:12:40 GMT 2
Ja fy fasen, vad ska man säga? Riktigt kul spelkväll ikväll, måste jag säga. Var en timme sen jag kom hem, och är fortfarande uppe i varv...Spela imorrn me??? Skojar bara. Stor eloge till Johannes som lyckats väva ihop den "nya" superba kampanjen med Andreas kampanj, och eloge till Andreas som lyckades sketanesbra med den första. Det var riktigt längesen jag hade så skoj som jag haft när jag spelat dessa två kampanjer. Förhoppningsvis hålls Star Wars vid liv länge till. Tack till både spelledare och spelare!
|
|
|
Post by Brother Wolf on Aug 5, 2010 6:28:20 GMT 2
håller fullständigt med! detta spelet är som klippt och skuret för mig känns det som och det gör ju saken bara bättre av att båda spelledarna har så förbannat bra storys och verkar som de har tänkt på dem väldigt länge och klurat ut allt som ska vi ska finna på vår väg till ..... INFANITE POOOWER! eller jag menar... öhumm... balans i kraften o sånt trams.
|
|
|
Post by Gerdin on Aug 5, 2010 8:57:49 GMT 2
Du, det där går ingen på, du är för bövelen Jedi-Josus. ^^
|
|
|
Post by Necrontyrian on Aug 5, 2010 13:36:04 GMT 2
Känns jättebra att höra. Det är alltid kul att få beröm för något man la mycket av sin själ på. Star Wars kräver sin story, jämfört med andra rollspel, en hel del mer. Hade superkul under tiden vi lirade. Inlevelsen från er spelare var otroligt bra dessutom.
Åter igen, Tack grabs!
|
|
|
Post by Gerdin on Aug 5, 2010 13:47:19 GMT 2
Tack själv! Jäkligt kul att ta del av något som nån lagt ner mycket av sin själ på, som du säger själv, både ditt och Johannes verk. Sugen som fan på att spela nu när det börjar dra ihop sig också.
|
|
|
Post by Necrontyrian on Aug 5, 2010 13:58:18 GMT 2
Trist att man inte hinner vara med.
|
|
|
Post by Gerdin on Sept 26, 2010 22:52:06 GMT 2
Speldagarna finns numera i tråden "ROLLSPELSSCHEMA" för allas vetskap. Så kolla där om ni är nyfikna på när det spelas nästa gång.
|
|
|
Post by Brother Wolf on Oct 14, 2010 21:03:29 GMT 2
alla som är involverade i SW! Nasara störtade emot planeten hoth`s kalla yta och ett nytt kapitel startar snart upp, ni som inte var med o spelade de sista gångerna (rickie och stjärna) jag vill att ni skriver era önskningar om vad era karaktärer skall göra i ca två år framåt i en sammanfattat historia, där skall även lite karaktärs drag vara med (om ni nu vill ändra på ngt radikalt så har ni chansen nu), även utseende som sedan kommer att spelas ut när vi väl börjar. jag vill oxo ha en anledning till att era gubbar skall kanske träffas igen, trivdes alla ihop? vill ni fortsätta spela dem? Isf is now the time to tell! skicka allt som ett PM till mig så ska vi se vad vi kan koka ihop för ngt!
|
|
|
Post by Gerdin on Oct 14, 2010 21:07:51 GMT 2
hur menar du med karaktärsdrag och utseende?
|
|
|
Post by Gerdin on Oct 14, 2010 21:10:21 GMT 2
Förresten vill jag tacka alla inblandade för en asbra spelning igår. Känner mig både glad och lättad, tillsammans med en skvätt saknad efter allt som hänt oss. Särskilt tack till Joopey Joop som gjort ett bra snatterijobb.
|
|
|
Post by Brother Wolf on Oct 14, 2010 22:20:51 GMT 2
ja, ifall det e ngt drastiskt som har hänt, skaffat längre hår, odlat skägg, "fått lite darkside points" är kanske lite lyckligare än innan osv osv osv.
|
|