|
Post by Necrontyrian on Feb 8, 2010 16:04:44 GMT 2
Bra skrivet Mathias. En riktig stämningshöjare. Ändra dock Devastator till Destinator och Merkel till Mentin. Annars well done!
|
|
|
Post by Gerdin on Feb 8, 2010 18:10:05 GMT 2
Jag var trött som en grekapick och hade glömt boken i lokalen. Gnällröv.
|
|
|
Post by Gerdin on Feb 8, 2010 18:41:08 GMT 2
|
|
|
Post by Necrontyrian on Feb 18, 2010 14:41:19 GMT 2
Coruscant nattetid En av de större "bussarna" Politiska centrat med the Republic Executive building och the Senate building Jedi templet
|
|
|
Post by Necrontyrian on Feb 26, 2010 1:04:17 GMT 2
Jag har nu bestämt mig för att ta en paus som spelledare i Star Wars. Det har trots allt gått 8 månader nu, så jag känner för att spela istället. Jag gav en hel del energi på första kampanjen, vilket ofta innebär att batterierna behöver laddas om. Jag har tagit diskussionen idag med Johannes som jättegärna vill ta över. Så från och med nu är Johannes spelledare. Jag kommer lägga en hel del energi på 40k turneringen och som spelledare till 3.5 framöver, men kommer också att delta som spelare både i 3.5 under Rickies spelledning och Star Wars.
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Feb 26, 2010 3:04:45 GMT 2
Tack, tar befälet!
Manöver!
|
|
|
Post by Gerdin on Feb 26, 2010 8:26:04 GMT 2
Ååååh, alla mina mutpengar jag spenderat har gått till spillo. Fortsätter vi med befintliga karaktärer, eller måste vi göra nya? Du har gjort ett kanonjobb som SL i SW Andreas, och det är bra att det finns folk som Johannes som kan hoppa in o ta över bara sådär hux flux. Utan Johannes hade SW hamnat i karbonit och fått vänta på en uppföljare innan Leia kommit och tinat upp spelet. En eloge till er båda!
|
|
|
Post by Johannes Vejby-Juulstrup on Feb 26, 2010 12:00:00 GMT 2
Håller med om ett utmärkt jobb från Andreas. Hoppas kunna göra lika bra ifrån mig.
Vi fortsätter där vi slutade med "the usual suspects" (dock ifall folk vill byta karaktärer är det läge att göra det nu). Hur mycket vi går in på Andreas "originalkampanj" får vi se.
|
|
|
Post by Necrontyrian on Feb 26, 2010 13:02:29 GMT 2
Uppskattar verkligen att höra att ni gillade det. Jag kör gärna en fortsättningen från Coruscant ihop med Dibbs, Ranew, Rani och Kasch. Ska bli intressant att få spela spelet också. Du kommer säkert göra bra ifrån dig Johannes.
|
|
|
Post by Gerdin on Feb 26, 2010 21:07:40 GMT 2
Sweet, jag var sketanesrädd att jag skulle va tvungen att byta gubbe. Rätt coolt att byta SL just när "Episode II" börjar också. Känns ännu mer som ett nytt kapitel då.
|
|
|
Post by Necrontyrian on Mar 15, 2010 6:06:35 GMT 2
|
|
|
Post by Necrontyrian on Mar 15, 2010 6:14:53 GMT 2
|
|
|
Post by Necrontyrian on Mar 15, 2010 6:16:57 GMT 2
|
|
|
Post by Necrontyrian on Mar 15, 2010 18:52:55 GMT 2
För kännedom!
På Onsdag kommer en ny spelare vid namn Joakim Stjärna till Star Wars gruppen. Jag har pratat med Johannes om det och han har godkännt. Jag kommer att göra karaktär med Stjärna imorgon för att inte förlora speltid på Onsdag.
|
|
|
Post by Necrontyrian on Jun 10, 2010 16:20:30 GMT 2
Jag kommer att ta hem böckerna nu, så ni vet om var de har tagit vägen. Johannes behövde bara grundboken sa han, men ni andra behöver nog inskaffa feats böcker m.m.
|
|