|
Post by otto on Nov 15, 2011 16:41:56 GMT 2
Dök aldrig upp i lokalen i Kristianstad igår, började känna mig hängig och tung i huvudet redan på förmiddagen, och på eftermiddagen medan jag väntade på att lokalen skulle öppnas började näsan rinna. Sitter nu hemma med en lättare förkylning. Dock hoppas jag att det ska vara över på två dagar eller så.
Tänkte PRELIMINÄRT försöka ta mig ner till lokalen i Bromölla på TORSDAG, och beroende på vad jag har att göra i helgen kanske jag försöker klämma in en halvdag där till helgen med. Är det några som är på på torsdag? Hade väl främst tänkt måla WHFB, men om jag dyker upp en dag till helgen med är jag inte blyg för en match WHFB (eller möjligen 40k).
väl mött.
|
|
|
Post by Crepusculum Quondam on Nov 16, 2011 23:42:09 GMT 2
Hur ser det ut för dig Otto, börjar du få ihop lite figurer för en i runda slängar 1000 pts battle?
|
|
|
Post by otto on Nov 17, 2011 11:46:36 GMT 2
Jag har ju limmat på rätt så bra, så börjar nog närma mig 1500 pts Så 1000 pts kan jag absolut "fielda". Är fortfarande lite snuvig, men funderar om jag ska dra ner i lokalen idag ändå...är det någon mer som ska dit isf? Sitta där ensam och uggla vet jag inte om jag orkar. Micke: När har du tid för en match då?
|
|
|
Post by Crepusculum Quondam on Nov 17, 2011 12:16:15 GMT 2
Jag inväntar ett mindre tillskott till armén, med det så kan jag fielda i runda slängar 1300 pts enligt alla regler! Jag ska kolla upp ett par datum som förslag!
|
|
|
Post by otto on Nov 17, 2011 12:28:54 GMT 2
Öman ringde precis, han ska också ner. Jag har tillgång till bil så kan ju faktiskt ta mig till Bromölla utan att förvärra snorigheten Tänkte vara där någon gång mellan 13:00-14:00 tiden idag (Torsdag). Hoppas vara piggare till helgen, isåfall kanske jag tar en halvdag antingen på lördag eller söndag, hör av mig närmare angående det på fredag.
|
|
|
Post by Gerdin on Nov 17, 2011 17:12:24 GMT 2
Härligt med aktivitet i lokalen! Otto har gått från village idiot till town crier! Hear ye, hear ye!!!
|
|
|
Post by otto on Nov 18, 2011 0:43:54 GMT 2
Höhö ja va fan vill man få igång lite WHFB är det ju bara att kavla upp ärmarna och sätta igång!
|
|
|
Post by otto on Nov 19, 2011 16:37:54 GMT 2
Jag och Emil drar till lokalen en vända ikväll, är nog där från 17:00 och fram till 23:00 plus minus nån timme.
|
|
|
Post by christian3 on Nov 21, 2011 11:57:03 GMT 2
Jag tar en paus i målandet tills mina skaven har kommit från england
|
|
|
Post by Gerdin on Nov 21, 2011 16:22:54 GMT 2
sen får du skavsår.
|
|
|
Post by otto on Nov 21, 2011 19:54:15 GMT 2
Jag och Philip är i lokalen imorgon, tisdag, från ca 16:00 och framåt 21:00-21:30 tiden! Såg att Waylandgames hade gratis frakt om man beställde för över 40£. Någon som är sugen på något? Jag skulle nog kunna tänka mig en grej eller två. Kan prata mer om det imorgon!
|
|
|
Post by Crepusculum Quondam on Nov 22, 2011 21:19:00 GMT 2
Jag ska helt klart beställa ifrån Wayland dock blir det inte förrän i Januari! Tänkte jag ev. skulle bolstra min swarm med Skaven army deal därifrån!!
|
|
|
Post by otto on Nov 23, 2011 15:03:59 GMT 2
Ja det kan nog vara en god idé Micke, risken annars är ju att jag får slut på råttor att döda när vi möts
|
|
|
Post by Crepusculum Quondam on Nov 23, 2011 17:43:58 GMT 2
"Sqreek Fleshripper had a puzzled look upon his furry face as he gazed astonished at the talking bone figure. He tried long and hard to understand the strange sound coming out from the rattling teeth. The only thought that appeared in his tiny rat mind was how nice it would be to let his sharp teeth nibble across the bones and with a determined look he turned and faced the horde of rats beneath him and gave them all a single word of command "LUNCH" "
Jag hoppas på en match nu i början på december med 1500 pts, med den army dealen (hoppas verkligen jag ska kunna beställa den) så borde jag kunna fielda uppemot 3000 pts fragda tuggande håriga små råttor med iaf en "horde" unit innehållande 50 clanrats med spjut! "Oh joy"
|
|
nyberg
Junior Member
|
Post by nyberg on Nov 23, 2011 19:16:28 GMT 2
Haha! Kommer göra ont! Glöm inte alla hårda tillval du kan göra! Som en extra morot borde vi ha ett storslag i lokalen under första kvartaletr nästa år. Hade varit kul med dina råttor samt ömans råttor och lite till mot en alliance med andras arméer
|
|