|
Post by Necrontyrian on Feb 17, 2011 16:47:58 GMT 2
Det positiva var att det mest kändes skönt att han dog. Hade jag vetat att äventyret innehöll så här mycket strid, så hade jag inte valt en vitnervävare. Finns egentligen ingen anledning för en grupp att ta med en sån kass karaktär helt ärligt. Tror mer att en vitnervävare ska inleda med lite mer lugna rollspelande äventyr. Hade jag fått välja helt och hållet med Nijanapa (och inte spelmässigt), så hade han rest med andra och inte utsatt sig för så farliga situationer. Han hade ju trots allt +4 intelligens. Ska ge spelet en chans till som missdådare nu, sen håller jag mig nog enbart till D&D.
|
|
|
Post by coca on Feb 17, 2011 16:58:56 GMT 2
Det blir så tyvärr.. Som vitnervävare är man till en början en typisk supporting character som kanske använder båge eller bär ett långsvärd som försvar. Just attackmagier som gör skada är svåra att bemästra redan i "låg level" som ni kallar det... Att gubben har +4 Intelligens är ju knappast en ursäkt för att han inte ska slåss... Men som sagt, en vitervävare bör speciallisera sig på annat än strid... Men en missdådare kan vara ett bra tillskott till gruppen ska bli spännande att se hur det kommer att gå
|
|
|
Post by coca on Feb 17, 2011 20:23:34 GMT 2
Har uppdaterat Äventyrs infon! Så läs på och ta del av det storslagna äventyr som spelas ;-)
|
|
|
Post by Gerdin on Feb 17, 2011 21:07:04 GMT 2
gjort för lääänge sen.
|
|